Složení lekce
![](https://9f88378c21.cbaul-cdnwnd.com/82bd63bdcfc7b1d15ec88ea4e41f0cac/200000024-df54bdf54e/326286417_1372508026831878_7025925802464425966_n.jpg?ph=9f88378c21)
- na začátku si vždy zacvičíme, zazpíváme, budeme rytmizovat, slabikovat, hláskovat, rozhýbeme ručičky a nožičky, zkoncentrujeme tělíčko, nastartujeme mozkové hemisféry, budeme cvičit důležité pohybové stereotypy a fixovat správný úchop psacího náčiní
- logopedická chvilka - cvičení jazyka a mluvidel
- poté se zaměříme na rozvoj zrakového, sluchového vnímání /zejména na vnímání hlásek na začátku, uvnitř a na konci slova, připravíme se tím na budoucí čtení a psaní, vše si také vizuálně znázorníme, zahrajeme si hry a hádanky, cílené na zrakovou a sluchovou paměť, podpoříme také schopnost intermodality, tedy umění dětí "přepínat" mezi různými druhy smyslového vnímání, což je pro budoucí vzdělávání velmi důležité
- ve třetí části se zaměříme na grafomotorická cvičení s říkankami na velkém či malém formátu
- poslední část bude variabilní, čeká nás každou hodinu jedna z těchto aktivit:
- rozvoj matematických představ
- angličtina pro předškoláky
- genetická metoda čtení